سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب مشتری با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سامانه پیامکی

&

جذب مشتری با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سامانه پیامکی


 

 

  • جذب مشتری با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سامانه پیامکی

    به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پنل اس ام اس نامدار، یکی از ارزانترین و هدفمندترین روشهای جذب مشتری استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌باشد. در نوشته پیش رو قصد داریم یکی از معتبرترین سامانه‌های پیامکی ایران، سامانه پیامکی نامدار و بخشی از امکانات  آن را خدمت شما معرفی کنیم.

    سامانه پیامکی چیست؟

    سامانه پیامکی 

    سامانه پیامکی نرم افزاری آنلاین جهت جذب مشتری، حفظ ارتباط با مشتری و اطلاع‌رسانی و خدمات هوشمند است. با استفاده از سامانه پیامکی قادر خواهید بود از روشهای متنوع تبلیغات هدفمند پیامکی جهت جذب مشتری برای محصولاتتان استفاده کنید. با استفاده از خدمات هوشمند مشابه باشگاه مشتریان می‌توانید ارتباطی هدفمند با مشتریانتان برقرار کنید. همچنین با ابزارهای متنوعی همچون اتصال به نرم افزار حسابداری، ارسال خودکار تبریک تولد و موارد مشابه جهت اطلاع‌رسانی رویدادها می‌توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید. در ادامه، دسته‌بندی خدمات سامانه پیامکی نامدار ارائه شده است.

    دسته‌بندی امکانات پنل اس ام اس نامدار

    1. امکانات مناسب جهت جذب مشتری: ارسال پیامک انبوه بصورت منطقه‌ای، به تفکیک رده سنی، جنسیت و مشاغل و از دکل مخابراتی

    2. امکانات مناسب جهت حفظ ارتباط با مشتری: ارسال خودکار تبریک تولد، یادآوری اقساط، خدمات هوشمند پیامکی، باشگاه مشتریان، کارت ویزیت پیامکی و...

    3. امکانات مناسب جهت اطلاع‌رسانی: اتصال به نرم افزارهای حسابداری و وبسایتها و برنامه‌های تحت ویندوز و قابلیت ارسال به لیست شماره‌های شما بصورت دستی یا از فایل اکسل یا ورد

    روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی موجود در سامانه پیامکی

    پیامک انبوه

    برای ارسال پیامک تبلیغاتی روشهای بسیار متنوعی در پنل اس ام اس نامدار وجود دارد. کسب وکارهای مختلف با استفاده از فیلترهای بسیار متنوعی که این سامانه در اختیار آنها قرار میدهد می‌توانند به صورت هدفمند به مخاطبینی پیامک ارسال کنند که شانس بیشتری برای جذب مشتری از میان آنها وجود داشته باشد. مثلا شما می‌توانید به رده سنی و یا جنسیت خاص پیامک ارسال کنید و یا اینکه به منطقه‌ای خاص ارسال پیامک داشته باشید. شاید مخاطبین شما از مشاغل خاصی باشند که با روش ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل می‌توانید به بانک مشاغل پیامک ارسال کنید. در ادامه فقط برخی از دسته بندی های موجود در پنل اس ام اس نامدار ذکر شده اند.

    1. ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه

    2. ارسال اس ام اس به لیست شمارهای شخصی شامل مخاطبان گوشی، فایل اکسل و به صورت دستی

    3. ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک رده سنی

    4. ارسال اس ام اس به تفکیک پیش شماره

    5. ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک جنسیت

    6. ارسال اس ام اس به مشاغل مد نظر شما

    7. ارسال پیامک از دکل مخابراتی

    8. و...

    بهترین روش ارسال پیامک انبوه

    ارسال پیامک تبلیغاتی

    برای ارسال پیامک انبوه روشهای بسیار متنوع ای وجود دارد. برخی در متن پیامک شماره تماسشان را ذکر میکنند، برخی آدرس وبسایت و برخی کانال تلگرام، اما سوالی که ذهن اکثر کاربران را به خود درگیر می‌کند این است که به راستی بهترین روش ارسال پیامک انبوه با بالاترین بازدهی چیست؟ پاسخ این سوال بستگی به مخاطبان شما دارد اما یک قاعده کلی اینست که سعی کنید از ترکیب روش ارائه اطلاعات تماس و قابلیت دریافت پیامک سامانه پیامکی استفاده کنید.  بدین صورت که شما متنی را برای تبلیغات محصول خود در نظر میگیرید و شماره تماس ترجیحا ثابت خود را ذکر میکنید و در انتهای متن این جمله را ذکر میکنید +اطلاعات بیشتر ارسال عدد 1+ کاربران علاقه‌مند این عدد را ارسال می‌کنند و شما برای بازاریابی و فروش محصولتان میتوانید با این شماره‌ها تماس حاصل نمایید. این روش بهترین روش ارسال پیامک انبوه میباشد.

    کلام آخر

    اگر علاقهمند هستید این روش بازاریابی را امتحان کنید و یا اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنید کافیست عبارت پنل اس ام اس نامدار را در گوگل جستجو کنید و با بررسی این سایت با امکانات و سرویس های متنوع آن آشنا شوید.

    انتهای رپرتاژ آگهی